2011. november 17.

Megszeppent? Nem!

Ma a Cat-et taxival dokihoz vittem. Most először volt cicakosárban és most először ült autóban is. Tudjátok hogy viselkedett? Mint egy kis angyal. De komolyan. Olyan természetesen ült a kosárba, édesen nézegetett, majd miután megjött a kocsi és betettem őt (mármint a kosarat) akkor is nyugodtan feküdt a kosárkájában. Aztán a dokinál is csak szimatolt, igaz, mikor a tappancsát akarta megnézni a doki akkor kissé felidegesítette magát, de miután végeztünk mindennel nekiállt az asztalon mosdani. Megvártuk amíg befejezi, aztán Ő magától bement a kosárkába, befeküdt és úgy nézett rám, mint aki azt mondja, hogy " na jól van, fizess aztán mehetünk":))))
Az udvarban leraktam a kosarat, kinyitottam az ajtaját, hogy most már mehet, de ő akkor is halálosan nyugodtan kijött, nyújtózkodott egyet, pisilt, aztán azonnal visszarohant a kosárba. Így kosárral együtt felcipeltem.:)
Itthon aztán megette a lazacos-pisztrángos vacsiját, kunyizott egy kis mozzarella sajtot és most a radiátoron az igazak álmát alussza:) 

Olyan édes volt most is, hogy "helyzet" volt, hogy még jobban beleszerettem...:)))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista