2011. november 25.

Advent

2 nap múlva megkezdődik a várakozás. Na de kinek??? Merthogy nekem semmi elő karácsonyi hangulatom nincs. Tudom, hogy az advent az maga a várakozás, de talán még soha nem voltam ennyire "rideg" ehhez az egészhez. Nem, nem idegesítenek a csillogó zenélő karácsonyfák, meg a bégető rénszarvasok, egész egyszerűen nem jut el a szívemig az, hogy karácsony lesz. De még olyan szinten sem, hogy ez megint mennyi pénz, meg készülődés, ugyanis nekem nem ez a nézetem. Tegnap olvastam fb-on, hogy valaki már az ajándékokat is becsomagolta. Ez igen, hogy ennyire előrelátó meg minden...Gondolom ez majd a következő hetekben változni fog. Mármint az érzés.:)

Ja, és tegnap láttam, hogy a karácsonyfaárusok helyét csinálták már ott, ahol tavaly is. Még ez sem hozott lázba.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista