2011. október 23.

Ünnep

Tudom jól, hogy ma van október 23-dika van, ám én mégsem erről szeretnék írni. Ez a nap, mint ünnep reggel fél 7-kor kezdődött. Keltett a Cat, hogy játsszak vele. Oké. Majd reggelit kért. Adtam. Majd pisilnie kellett. Levittem. Átmentem a szomszédhoz, ahol a 2 cicának kellett kaját adnom. Adtam. Majd levittem a szemetet, visszajött a Cat. Ekkor még csak 7 óra volt, de 120 lépcsőt megmásztam, így a torna is kipipálva. Készítettem egy forró jó sok tejhabos kávét, bekucorogtam az ágyba egy jó könyvvel, majd békésen elkortyolgattam a kávémat pár darab vaníliás karika társaságában. Cat a radiátorra feküdt, nyomban el is aludt. Engem meg a kávé mellett ,majdnem elnyomott a könyv. Igaz, én a kávét az íze miatt iszom csak. Még mielőtt elaludtam volna bekapcsoltam a tévét és vártam az 1 óra múlva kezdődő Szex és New Yorkot. Ekkor még csak mindig fél 8 volt. Persze elbóbiskoltam, így a Szex és New Yorkból csak egy-egy hangfoszlány maradt meg, viszont megébredtem az átváltozós műsorra majd megnéztem az utána kezdődő Édes kísértés című műsort is. Addigra a Cat is felkelt, ráfeküdt a hasamra, így ő onnan tévézett velem. Nem panaszként, de elkopott az ujjam, annyit simogattam. Cserébe kaptam sok-sok dorombolást.
11 órakor kifőztem a tésztát, felporszívóztam, elpakoltam a megszáradt ruhákat és folytatom az édes semmittevést. Ebédre mákos tésztát ettem, Cat meg tonhalas-lazacos falatkákat aszpikos szószban.
Délután séta lesz, egymagamban, mert most pár napig egyedül vagyok. Nagyon jól telik a vasárnapom.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista