2011. október 30.

Óraátállítás

Oké, meg minden, hogy 1 órát nyerünk, csak éppen a Cat-nek nem szólt senki, hogy "hahó, 1 órával többet aludhatsz reggel". :) Ő persze a szokásos időpontban ébresztett. Végül hálás is voltam neki, mert így ismét megnézhettem 2 óra alatt a 3 kedvenc műsoromat: Szex és New York + SzépTestben + Édes Kísértés.
10 órakor vége volt mindennek, visszabújtam még az ágyikóban és akkor már fél délben ébredtünk mindketten. Hát igen, a pasim addig aludt. Jó volt csak előhúzni a hűtőből a maradék fincsi kaját, betolni majd következett ismét egy kis pihi tévézéssel. Jó műsort néztünk az ID Chanelen.  Aztán felkerekedtünk és elmentünk a csodás Őszben.Jó szmogos a város sajnos, de még így is csodálatos volt a táj. Utoljára a szüleimmel voltunk ott...:) 
Vacsira pedig én maradtam a jó kis mákos tésztánál (a változatosság kedvéért:)), de készítettem túrós tésztát szalonnával is. Összepirítottam a tésztát a szalonnával és a túróval, állítólag nyaminyami volt és nem kóstoltam. Zárásként pedig megfőztem a holnapi egytál ebédünket: A paprikás krumplit. Nagy A-val. Mert került bele csípős kolbi és tészta is.:) Ahogy szeretem. Szóval ez a hétvége az Update jegyében telik.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista