2011. október 3.

Mos akkor hogy is van ez?

Adott egy gyógyszer, amiből X-nek 20 mg-ot kell szedni naponta, tehát napi 1-et.  Oké. Jó pár hónappal ezelőtt gyógyszer kiváltva kb. 3800 Ft. Mivel 28 db-ot tartalmaz a doboz, így ez nem is elég 1 hónapra. De ez most nem lényeg.

Pár hónappal ezelőtt én mentem X háziorvosához, hogy írja már fel a gyógyszert. Megtette. Be a patikába, ahol a patikus hölgy azt mondja, hogy nincs 20 mg-os, csak 40 mg, baj-e? Kérdi tőlem. Mire én mondom neki, hogy szerintem nem baj, majd felezve veszi be az illető. Magamban motyogom, hogy legalább dupla annyi ideig ki fog tartani, ha már ilyen veszett drága. Odaadja és mondja, hogy 863 Ft. Mondom neki, hogy valami félreértés van, mert én izé....nem ennyit fizettem a 20 mg-os tablettákért...blablabla, mire a patikus hölgy elmondta, hogy a 20 mg-os 1 havi adag tényleg 3800 Ft, míg a 40 mg-os 1 havi adag csak 863 Ft.:)))))


Nincs benne logika, senki ne keresse. Azóta persze ezt elmondtam a háziorvosnak is, aki azóta csak 40 mg-ot ír fel.:))))

Konklúzió: ez a gyógyszer így nem drága:)))) Persze a legjobb lenne nem szedni X-nek.

4 megjegyzés:

Rendszeres olvasók

Saját bloglista