2011. október 12.

Kiéhezett nő(k)

Biztos, hogy némely nőknek nehéz megtalálni az arany középutat, már ami a jó ízlés kategóriájában belefér. Hiszem és vallom, hogy egy nőt - a korától függetlenül - nem a külsőség teszi elsősorban széppé, tetszetőssé, ízlésessé, hanem a belső lénye. Nem vita, hogy egy jó, ízléses, ám szexi ruhadarab sokat dob a már amúgy is szép nőn. Az ismerőseim között van egy nő aki végképp kiverte a biztosítékot. Igazából csak nevetek rajta miközben sajnálom is. Molett, nagydarab, közel a 40-hez (de nem ez a baj, ismétlem!), kiéhezett nő, fényképezteti magát a gyerekével seggig érő szoknyában, neccharisnyában és épp csak a mellbimbót takaró felsőben. Értem én, hogy...csak a kevesebb nem több? És hol marad az igényesség?
Megjegyzem, hogy fb-on láttam a hölgyeményt és ami igazán megdöbbentett az az, hogy a pasik persze nyálcsorgatva biglájkolták. Ugyanakkor az is elgondolkodtató, hogy mire is kellhet nekik az effajta nő.

Tudom én is, hogy a Derek (én csak így hívom:)) jól néz ki - szerintem - (http://www.google.hu/search?q=derek+shepherd&hl=hu&biw=995&bih=570&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=NYGVTqK4I8WD-wbwwJyWCA&ved=0CCEQsAQ) de attól még nem csináltatok magamról punci kivillanós fényképeket. Hogy is szokták a férfiak mondani? Azért egy két ajtócsapkodást megér...egy lepedőt összegyűrnék vele...

Én kettőt is:))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista