2011. szeptember 2.

Törzsvendég

vagyok egy bicikli szervizben. Jó fejek, bírom őket. A jó utaknak köszönhetően Párom biciklijének hátsó kereke csak és kizárólag a nyolcas formát kedveli. Ezt az egyedüli mókát csak a pénztárca és az Érintett idegei nem díjazzák. Meg persze én. Mert az külön megérne egy misét, hogy Érintett miként reagálja le ezen a nyolcasok kialakulását.:)
A szervízes fiú asszongya', hogy no centír, új hátsó kerék...valami dupla falú izé...nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy attól erősebbé, strapabíróbbá válik a hátsó kerék. Ám legyen, hisz ő a szaki és meg hiszek neki. Tegnap délutánra mehettem (volna) érte, de nem volt kész. Mert nem volt ezüst színű (a megszokott), csak piros és azt meg nem merték feltenni. Fel meg nem hívtak, mert nem tudták a telefonszámot. Hjajjj....
Érintettel megbeszéltem, vissza telefon, hogy mehet a piros (legalább egyedibb lesz) ma délelőtt kész. Olyan 4 ezer körül lesz az ára. Oké.
Ma elmentem érte, kész is volt, mentem fizetni. 6480 Ft. De mivel nem kellett számla így 6 ezer lett belőle. Tehát kaptam kedvezményt. Én ezt már csak így fogom fel, különben szétvetne az ideg.:)))))

Majd este kiderül, hogy milyen....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista