2011. szeptember 2.

Bőrfeszesítésre 2.

Ajánlottam doktor kelen termékét...nos, izé, szóval az van, hogy a termék szuper, de sajnos kiütésem lett az egyik hatóanyagtól, nevezetesen a fahéjtól. Ez nem a termék hibája, a fahéjra hiperérzékeny vagyok. Nem vészes a kiütés csak látom és érzem, hogy a combomon van.
Felhívtam a céget és elújságoltam, hogy mi történt velem. Tettem mindezt azért is, hogy 1. tudjanak róla, 2. rá van írva, hogy hipoallergén. Nagyon készséges volt a hölgy, sajnálta, hogy ez történt velem, megbeszéltük a dolgot és abba maradtunk, hogy a kiütések elmúltával használjam a másik terméküket (amiben nincs fahéj) és ha ne adj isten azzal is gond van, keressem meg őket ismét.Ez volt múlt héten.

A termék tényleg jó, használom a nem fahéjas cuccot és no kiütés. Látványos a változás! Ja, és nagyon korrekt volt a cég!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista