2011. augusztus 26.

Blogokat

zárnak be olyanok, akiket nagyon szívesen olvastam eddig. Az ok egyszerű: már nem akarják disztingválni azt, amiről írni szeretnének. Nem akarják megmagyarázni azt, hogy miért arról írnak amiről írnak és miért olyan stílusban ahogy azt teszik. Nem akarnak többé már azzal foglalkozni, hogy ki olvassa őket és ha az a bizonyos valaki elolvassa azt amit írtak és abban az írásban felismerik azt, hogy róluk írtak (persze névtelenül), akkor megsértődnek.

Megértem őket, ugyanakkor sajnálom, hogy bezárják a blogukat.
Köszönöm, hogy eddig olvashattalak Benneteket!

Én nem szóltam senki ismerősnek (talán 1 embert kivéve, hogy figyi, olvasd el a blogomat....- pont azért amiért többen blogot zárnak - akinek fontos lesz valamiért, rám talál, a többi nem számít.
Minden olvasómat szeretettel fogadtam és fogadok!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók

Saját bloglista